Összes oldalmegjelenítés

2012. február 27., hétfő

A gyárban...

Úgy két hete Győzőnek dolgoznia kellett a hétvégén, én meg belógtam vele, és körülnéztem, hogy van-e okunk panaszkodni a munkahelyi körülményekre...

A Gyár, és igen, végre rajta vagyok egy fényképen, amit publikálok :)

Felüljárók a parkolóból a gyárba

A Gyár bejárata
 Viszont mi nem itt mentünk be, oda nem lehet "csak úgy" bemenni, úgyhogy sajnos nem tudok nektek speckó képeket mutogatni arról, hogy készül egy Volvo...mellesleg robotok segítségével :) Az egész gyár óriási területen helyezkedik el, rengeteg beszállító is itt van, valamint a különböző partnercégek irodái. Győző a lenti képen látható kétemeletes épületben dolgozik.

Háttérben az iroda


Konyha
 Az alapellátmányhoz tartozik a tea - van kb. hatféle -, a citromlé, cukor és a kávéautomata. Kávéfőző nincsen, de a svédek nem presszót isznak, mint mi.

Étkező 

Tárgyaló

Lebuktam :) épp a házi feladatot írom a svédórára

Iroda, háttérben Patrick, Győző kollégája

Elsősegély
 Ilyen elsősegély "tábla" szinte mindenhol van, nemcsak az irodáknak kötelező eleme.

A Volvo-soknak külön benzinkút is jár
teljesen önkiszolgáló
Mint  mindenhol, itt is lehet kártyával fizetni
...és aki nélkül mindez nem jöhetett volna létre....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése