Összes oldalmegjelenítés

2012. március 16., péntek

Szőkét akartatok? Tessék :)

Már indulás előtt is arra volt a legnagyobb igény, hogy vigyek szőkét haza, amit eddig nem sikerült. Ráadásul sokkal kevesebb szőkét láttam Göteborgban, mint amire számítottam. Szerencsére Oslo beváltotta a reményeket, sok szőke van, mindenféle korosztályban. Egyet a személyiségi jogok megsértése nélkül sikerült lefotózni nektek... Íme:
Szőke szemből
Szőke hátulról
Ha már a szőkék, akkor a szokásos bónuszkérdés sem maradhat ki: ez mi ez? (Mivel úgy tűnik a hűtőmágnes és a szőkék ígérése nem elegendő, hogy komoly mennyiségben kísérletezzetek a válaszadással, ezért legyen a nyeremény mondjuk svéd sör :))
Ez vajon mi?


8 megjegyzés:

  1. dehiszen ez könnyü: nyilvános WC :) más is fotózásra érdemesnek találta ;) de mondjuk lehetne még metróból feljövő lift felső "állomása" is...persze ha nem wc lenne ;) és ugye milyen szerencse h én válaszoltam? bármelyik legyen is a dij, én nagyon fogok örülni neki :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most látom, h lift mégsem nagyon lehetne a körülötte lévő betontömbök miatt, merth azoktól pont a mozgássérültek nem tudnák használni, akik miatt általában a lift van...

      Törlés
    2. Nagyon fogsz neki örülni, ha épp nem leszel elhavazva :)
      és nyertél, ez itt egy nyilvános WC, a másik oldalról is meg lehet közelíteni, és van benne lift is...(na de ez nem jelent dupla nyereményt :D)

      Törlés
    3. hát, ha már nem dupla a nyeremény, akkor legalább nyilvános wc lesz a hűtőmágnesen? ;) ...a sörrel inkább ne hozzuk kapcsolatba ezt a nemes intézményt... ;))

      Törlés
  2. szerintem ebbe a románcba a szőkével dr.Green bele is halna, nem bírná a ránehezedő nyomást:-)

    VálaszTörlés
  3. szerintem meg bármikor elbán egy ilyen aranyfürtös bronztestű szőkével, she can leave her hat on...

    VálaszTörlés
  4. Azért én örülnék, ha dr.Green nyilatkozna, hogy bejön-e neki az új csaj... :)

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat, hogy csak most de a kisdoktorim körül volt egy kis polémia de nyugi, továbbra is a megszokott szakértelemmel tudok nyilatkozni ebben az ügyben: a halas jobb volt, viszont ebben is látok fantáziát (igaz, anyagit..) amennyiben ez valódi bronz!:)
    Pici o-nak üzenem, hogy nem minden szőkével való románcba halok bele:)
    Dr Green

    VálaszTörlés