Összes oldalmegjelenítés

2012. július 18., szerda

Nelly és a többiek...

Elég jó dolgom van itt, hétről-hétre van valami koncert a nyári szezonban, amire érdemes elmenni. Múlt szerdán volt Lenny, míg egy másik júniusi estére az MTV World Stage elnevezésű rendezvénynek köszönhetően Nelly Furtado, Loreen (az idei Eurovíziós Dalfesztivál győztese) és mások koncertje várt minket ingyen a Götaplatsen-en. Nekünk végül csak az utolsó fellépőre sikerült odaérni, de azért jól mulattunk. Ismét megdöbbentem, hogy a hering-effektus itt nyomokban sem található meg, a színpadhoz elég közel voltunk, kényelmesen. Azon az estén teljesen szőke voltam, tehát a fényképezőgépemben lemerülőben volt az akku, cserét nem vittem, a telefonom egyrészt ilyen távolságra nem működik, másrészt az is lemerült, ami a programszervezést is jelentősen hátráltatta. Azért van itt néhány fénykép, bár sok nem látszik rajta ;) 

Múzeum, színpad,  Poszeidón-szobor
A város jelképe (egyszer írok még róla hosszabban is...)
Lazán álldigálnak a népek, várják a következő koncertet
Hátrafelé nézve
Táncoslányok 
Fejek
Nelly, a kivetítőn (egyben az utolsó kép aznap estéről...)


(Maga a koncert - nekem - nem volt nagy szám, de nem vagyok NF-rajongó sem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése